MEC Students win the Best Drama Show prize in AFAQ

طلبة كلية الشرق الأوسط يفوزون بجائزة أفضل عرض متكامل في مهرجان آفاق المسرحي

Author: News Editor/10 May 2018/Categories: News at MEC

 

 

 

فاز طلبة كلية الشرق الأوسط بجائزة أفضل عرض متكامل ضمن مهرجان آفاق المسرحي السابع والذي أقيم على مسرح الكلية التقنية العليا، في الفترة من 6 وحتى 9 مايو 2018، كما حصل الطلبة على جائزة أفضل ممثل دور أول، وجائزة أفضل ممثل دور ثاني، وأفضل إخراج، وأفضل ديكور، كما تنافست عدّة فرق من مختلف مؤسسات التعليم العالي في السلطنة بالإضافة إلى جامعة قطر من دولة قطر الشقيقة في مهرجان آفاق والذي يُقام بشكلٍ سنويّ.

 

الجدير بالذكر أن طلبة كلية الشرق الأوسط حصلوا على جائزة أفضل عرض متكامل في مهرجان آفاق للمرّة الثالثة على التوالي، كما أن الكلية تدعم طلبتها في مختلف مجالات اهتماماتهم ضمن سعيها الدؤوب إلى تعزيز وتطوير مهاراتهم وقدراتهم ومواهبهم في جميع المجالات.

 

 

 

Middle East College (MEC) won the Best Drama Show prize in the 7th AFAQ Theater Festival that was held at the Higher College of Technology (HCT) in the period from 6th to 9th May 2018. The students have also bagged another 4 prizes in the festival including the awards for the Best Décor, Best First Actor, Best Second Actor and Best Director. Teams from the different higher educational institutions in the Sultanate and Qatar competed in AFAQ Theater Festival which is held on an annual basis.

 

It is worth mentioning that MEC students won the Best Drama Show prize in AFAQ for 3 continuous years. The college is supporting the students in their various interest areas to enhance their talents, skills and buildup their capabilities in different fields.

Number of views (20)/Comments ()